साउदी अरेबिया ग्रान्ड प्रिक्स, योग्यता परिणामहरू, सर्जियो पेरेज, जो पोलमा छन्, ओस्कर पियास्ट्री, रेड बुल, म्याक्लारेन, चार्ल्स लेक्लेर्क, नवीनतम, अपडेटहरू

सर्जियो पेरेजले आइतवारको साउदी अरेबियन ग्रान्ड प्रिक्सको लागि पोल पोजिसन दाबी गरे रेड बुलको लागि गर्व बचाउन म्याक्स भर्सटापेन Q2 मा ड्राइभ शाफ्ट विफलताको साथ योग्यताबाट बाहिर निस्किएपछि।

३३ वर्षीया मेक्सिकनले एक मिनेट २८.२६५ सेकेन्डमा उत्कृष्ट ल्याप पूरा गर्दै १० स्थानको ग्रिड पेनाल्टी सामना गर्ने फेरारीका चार्ल्स लेक्लेर्कलाई ०.१५५ सेकेन्डले हराएका छन् ।

कायो स्पोर्ट्समा रेसिङमा फॉर्मुला १ साउदी अरेबियन ग्रान्ड प्रिक्स २०२३ लाइभ र विज्ञापन-ब्रेक फ्री हेर्नुहोस्। 4:00AM AEDT मार्च 20 सुरु हुन्छ। Kayo मा नयाँ हुनुहुन्छ? अब आफ्नो नि:शुल्क परीक्षण सुरु गर्नुहोस् >

यो पेरेजको करियरको दोस्रो पोल हो र साउदी अरबमा दोस्रो हो, जबकि Verstappen 15 बाट सुरु हुनेछ।

“राम्रो काम केटाहरू,” पेरेजले भने। “आशा छ, म्याक्सले दौडमा लड्न सक्षम हुनेछ र हामीले राम्रो नतिजाको आनन्द लिन सक्छौं। हामीसँग राम्रो कार छ र यो मेरो लागि राम्रो सर्किट हो। ”

यसैबीच, अष्ट्रेलियाका ओस्कार पियास्ट्री नवौं स्थानमा पुगे – तर लेक्लेर्कको पेनाल्टीका कारण आठौं स्थानमा सुरु हुनेछन्।

उहाँ दोस्रो अभ्यासमा दोस्रो-सबैभन्दा ढिलो ड्राइभर हुनुहुन्थ्यो, तर आफ्नो दोस्रो F1 दौडमा आफ्नो टोलीका साथीलाई बाहिर निकाल्ने सबै अपेक्षाहरू पार गर्नुभयो।

Leclerc को पेनाल्टी को परिणाम को रूप मा, दुई पटक च्याम्पियन फर्नान्डो अलोन्सो ग्रिड को अगाडि पङ्क्ति देखि एस्टन मार्टिन को लागी पेरेज संग संग शुरू हुनेछ मर्सिडीज को जर्ज रसेल र कार्लोस सेन्ज को पछि तेस्रो छिटो समाप्त गरे पछि, जो दोस्रो फेरारी मा पाँचौं थियो।

लान्स स्ट्रोल दोस्रो एस्टन मार्टिनमा अल्पाइनका एस्टेबान ओकन, दोस्रो मर्सिडिजमा सात पटकको च्याम्पियन लुइस ह्यामिल्टन र म्याक्लारेनको रुकी ओस्कर पियास्ट्रीलाई पछि पार्दै छैटौं थिए।

पियरे ग्यास्ली अल्पाइनका लागि १० औं थिए।

“रेड बुल फरक ग्रहमा छन्,” लेक्लेर्कले भने, जो ग्रिडमा १२ औंबाट प्रस्थान गर्नेछन्।

चार्ल्स Leclerc ग्रिड मा 12th देखि सुरु गर्न सेट गरिएको छ। (क्लाइभ मेसन/गेटी इमेज द्वारा फोटो)स्रोत: गेटी छविहरू

थप कभरेज

F1 अभ्यास बोल्ने बिन्दुहरू: रेड बुलले प्रतिद्वन्द्वीहरूको आशालाई ड्यास पार्छ; अगाडिको कालो घोडा निस्कन्छ

मर्सिडीज मालिकको झटका ह्यामिल्टन $ 72 मिलियन घडीको बीचमा प्रवेश

‘म जाने योजना छैन’: ह्यामिल्टनले सम्झौताको अफवाहलाई अस्वीकार गर्दछ, तर मर्कले शीर्षकको लागि ‘धेरै ढिलो’ परिवर्तन गर्दछ

फ्लडलाइट सत्र FP3 भन्दा चिसो अवस्थामा सुरु भयो र विलियम्सले बाटोको नेतृत्व गरे।

आफ्नो अल्फा टौरी कारको इन्जिन परिवर्तनको कारण अघिल्लो सत्रमा छुटेका Nyck de Vries, लगभग तुरुन्तै पहिलो कुनामा घुमाए, तर निको भए। तर, उनको टायर भने उड्नका लागि गयो ।

रेड बुल्सले चाँडै नै गति फेरि सेट गर्दै थियो, भर्सटापेनले आफ्नो पहिलो रनमा पेरेजलाई छ दशौं भागमा हेड गर्दै, ल्यान्डो नोरिसले अन्तिम कुनामा पर्खाल ब्रश गर्नु अघि।

फेरारिसले सुधारको संकेत देखाएपछि, एस्टन मार्टिनले जवाफमा धक्का दिए र १२ मिनेट पछि, अलोन्सोले टर्न टुमा स्पिन गर्दै, कुनै पनि अवरोध बिना आफ्नो नियन्त्रण कायम राख्दै चौथो स्थान कब्जा गरे।

लोगान सार्जेन्ट अर्को स्पिनर थिए, अमेरिकी रुकीले आफ्नो विलियम्सलाई टर्न 22 मा घुमाउँदै थिए किनभने म्याक्लारेनको पिट चालक दलले नोरिसको कारलाई बचाउन पागलपनपूर्वक काम गर्यो र आशा व्यर्थ भयो।

व्यस्त र त्रुटिले भरिएको Q1 कार्यको धमिलो नोरिस 19 औं मा सार्जेन्ट, 20 औं, युकी सुनोडा र उनको अल्फा टौरी टोलीका साथी डे भ्रिस र दोस्रो विलियम्समा एलेक्स अल्बोनको साथ समाप्त भयो।

ल्यान्डो नोरिसले साउदी अरेबियामा एक दुःस्वप्न योग्यता सत्र थियो। (फोटो ब्रायन लेनन/गेटी इमेजेस द्वारा)स्रोत: गेटी छविहरू

Q2 खण्ड अल्फा रोमियो र हासले Aston Martins भन्दा अगाडि कतारमा सुरु भयो। अलोन्सोले तुरुन्तै बैजनी रंगमा टाइम स्क्रिनहरू उज्यालो र 1:28.757 मा गति सेट गरे।

टर्न वान र टू मार्फत तीव्र स्न्याप भएका Verstappen ले चाँडै बिजुली समस्या रिपोर्ट गरे। “यो इन्जिनमा समस्या छ,” उनले भने, उनले ढिलो प्रगति गरे। “यो लगभग गतिमा छैन।”

डचवासी खाडलहरूमा फर्कियो र पाँच मिनेट बाँकी रहँदा उसको टोलीले काम गर्न थालेपछि उक्लियो। उसले ग्यारेज छोड्यो, तौल कोठामा हिंड्यो र टोलीले ड्राइभ शाफ्ट समस्याको निदान गरेपछि योग्यताबाट बाहिरियो।

यसले अलोन्सोलाई पेरेजको अगाडि शीर्ष स्थानमा छोड्यो, जो दोस्रो रनमा रेड बुलको लागि केही गर्व पुनर्स्थापना गर्न प्रयास गर्न फर्केका थिए, 1:26.635 मा दुई फेरारिसहरू भन्दा दशौंले पराजित गर्न।

2012 जर्मन ग्रान्ड प्रिक्स पछि 11 वर्षमा आफ्नो पहिलो पोल खोज्ने अलोन्सोसँग पोलको लागि अप्रत्याशित रूपमा खुला लडाईको सम्भावना सिर्जना गर्दै, Verstappen सँगसँगै दुई हास कारहरू र दुबै अल्फा रोमियोहरू हटाइयो।

“यो टर्न 10 मा भयो,” Verstappen भन्नुभयो। “धेरै कष्टप्रद किनभने हामी यति राम्रो सप्ताहन्त बिताइरहेका थियौं। अब अगाडि पुग्न गाह्रो हुनेछ त्यसैले बिन्दुहरूमा ध्यान केन्द्रित गर्नुपर्छ, तर यस ट्र्याकमा केहि पनि सम्भव छ। ”

लेक्लेर्कले १० स्थानको ग्रिड पेनाल्टीको सामना गर्दै, उनका प्रतिद्वन्द्वीहरूले पोलको लागि दुर्लभ मौका महसुस गरे, अलोन्सोले आफ्नो काखमा आक्रमण गरे, लेक्लेर्कले उसलाई पछाडि पारे र त्यसपछि पेरेज 1:28.265 मा शीर्षमा पुगे – फेरारीको आधा सेकेन्ड क्लियर।

एस्टन मार्टिन्स र फेरारिस अन्तिम खेलमा फर्कनुअघि रसलले पनि १:२८ सेकेन्डमा डुब्दै अलोन्सोभन्दा तेस्रो स्थानमा पुगेका थिए।